Discovery Import

Discovery Import

Benutzerkontensteuerung

TAGGED: 

• janlukas.hilgermann
      Subscriber

für die Installation von ANSYS-Workbench sind Administratorrechte erforderlich. Ebenso ist es erforderlich die die Benutzerkontensteuerung auf „nie benachrichtigen“ zu setzten und den Computer neu zu starten. Ist die Änderung der Benutzerkontensteuerung auf „nie benachrichtigen“ auf für die Installation von Discovery Live erforderlich?

Question translated in English:

Administrator rights are required to install ANSYS Workbench. It is also necessary to set the user account control to "never notify" and to restart the computer. Is the user account control change to "never notify" required to install Discovery Live?

• Naresh Patre
      Ansys Employee

Hello  janlukas.hilgermann

Ich bin mir nicht sicher, ob ich Ihre Frage richtig verstanden habe, aber Sie müssen die Datei setup.exe des Discovery-Installationsprogramms im Verwaltungsmodus ausführen. Sobald das Produkt installiert ist, muss der Computer nicht neu gestartet werden. Sie müssen nur das Produkt starten und sich mit Ihren Discovery-Anmeldeinformationen anmelden.

Reply translated in English:

I am not sure if I have understood your question correctly but you need to run setup.exe file of Discovery installer in administrative mode. Also, once the product is installed, there is no need to restart your computer. You just need to launch the product and sign in using your Discovery credentials.

Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.