Discovery Import

Discovery Import

Lizenzen umschreiben

TAGGED: 

• janlukas.hilgermann
      Subscriber

Bei den Discovery-Lizenzen handelt es sich nicht um Floating-Lizenzen. Ich bitte Sie mir zu erläutern wie oft die Lizenzen umgeschrieben werden können, welche Voraussetzungen für das Umschreiben erfüllt sein müssen, und wie schnell die umgeschriebene Lizenz zur Verfügung steht.

Question translated in English:

Discovery licenses are not floating licenses. I ask you to explain to me how often the licenses can be rewritten, what rewrite requirements are met, and how quickly the rewritten license is available.

• Naresh Patre
      Ansys Employee

Hello  janlukas.hilgermann

Die Abonnementlizenz (Aktivierungs-ID) ist gültig, bis sie abgelaufen ist. Der Administrator kann sie von der Admin-Seite aus zuweisen oder abwählen, solange sie aktiv ist. Wenn Sie eine neue Lizenz erwerben, erhalten Sie eine neue Abonnementlizenz (Aktivierungs-ID), die auf der Admin-Seite verwaltet (zuweisen, aufheben) kann.

Ich bin mir nicht sicher, ob das das ist, wonach Sie suchen. Falls die Informationen nicht nützlich sind, möchte ich Sie bitten, weitere Einzelheiten zu Ihrer Frage anzugeben.

Reply translated in English:

The subscription license (activation id) is valid until it gets expired. The administrator can assign or unassign it from the admin page as long as it is active. If you purchase a new license, you will get a new subscription license (activation id) which can be managed (assign, unassign) from the admin page. 

I am not sure if this is what you are looking for. In case the information is not useful, I would request you to provide more details about your question.

• janlukas.hilgermann
      Subscriber

Die Antwort wurde mir von einem deutschen Mitarbeiter ausreichend erläutert. Die Anfrage kann vorerst geschlossen werden.

• Naresh Patre
      Ansys Employee

Above reply translated in English:

The answer was explained to me sufficiently by a German employee. The request can be closed for the time being.

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.